Isnin, 17 September 2012

Pesta Hoki IPGM-MILO 2012

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh,
Selamat menjamu selera. Tahu u all tengah mencekik cupcakes yang ke 12 untuk hari ni..:)
Letih. Memang letih. Sepanjang tiga hari Lyeen terlibat dengan Pesta Hoki IPGM-MILO 2012 yang super duper best. Lyeen mangaku memang sangat letih plus sibuk dengan segala macam hal. Tapi, apa yang best, Lyeen dapat pengalaman baharu ok! Bangga jer kan dapat tolong orang. Bila ada orang kena kayu hoki, Lyeen tolong angkat. Bila ada orang yang salah gelecek bola hoki, Lyeen yang tolong betulkan. Sila percaya. Tolonglah..T_T
Gambar ni aku curik dari FB si Uncle Moriss.
Baju Lyeen yang hijau-hijau the baby green tu sponsor dari MILO..:) Cantik kan?Siapa nak boleh minta surat tajaan dengan aku. Tapi, bayarlah! Hahaha...Shawl aku adalah tajaan sendiri. Semalam takmau pakai roses nanti kena bola hoki. So, tukar selera guna renda-renda bagai. Thanks untuk BUTIK MAMA sebab menambah keterujaan Lyeen untuk jadi pengacara majlis semalam..:)Walaupun, Lyeen sedih sebab tak dapat buat yang tebaik bila tekak buat hal! Mencik!Mencik!

Untuk tengok lebih gambar sepanjang Pesta Hoki IPGM-MILO 2012 tu berlangsung boleh LIKE pages Redha Rahimi Pictures dulu then sila jealous dengan mereka yang dapat hamper dan medal tu...Jealous sebab mereka juga ialah manusia yang pandai pegang kayu hoki dengan penuh bergaya berbanding aku yang pegang kayu hoki macam pegang cangkul!.
Tahniah untuk Pasukan IPG KBM A yang dapat anugerah khas,fair play aka permainan bersih...Tahniah..:)
Next year, Lyeen nak try jadi penjaga gol boleh kot!Yes...Mesti hebat! Mohon sokong..=_=
Lyeen bahagia sebab dapat menyibukkan diri sepanjang terlibat dengan pengelolaan pesta ni. Banyak pengalaman. Banyak perkara baharu. And paling penting banyak pemain-pemain hebat yang aku boleh ajak sodok-sodok bola hoki! Hahahahaha...
Lyeen lupa semua masalah. Lyeen bebas sekejap dari masalah. Assignment dan segala macam. Tapi, hari ni semuanya dush!dush! datang balik serbu kepala otak Lyeen yang tengah tunggu time nak kena sambar kilat dengan kekuatan paling tinggi! Mohon aku diberi kesabaran meghadapi semuanya...mood sedih! Haktuih kau Lyeen!
P/S: Saya dapat anugerah AJK paling lewat sampai sepanjang 3 hari pesta berlangsung. Semalam aku kena sindir lecturer sebab lambat sampai. Hahaha...tapi aku tahu lecturer sayang aku even aku lambat pun sebab kerja aku siap! Yes!

Nota kaki: Gambar semua aku curik. Aku takdak gambar sebab hp murah aku kat dalam bilik urus setia..T_T

4 000 Makan Cupcakes!:

Zul De Alexis berkata...

hahaha...ada bakal rupanya cik lyeen nie.

wah! eh! ada awek..mohon kenalkn sowg dua..:p

Unknown berkata...

@Zul De Alexis Haruslah..hahahhahaa....typo lagi!!

mohon bersabar..haha

Unknown berkata...

wahh.. xsangka plak kamu jd pengurus.. hehehe.. kalau x boleh kita bersua muka.. :P.. kirim salam kt kak bella.. ;)

Unknown berkata...

@Fareez abu bakar xdanya pgurus..setakat ajk kecil je..:) insyaallah..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...