Ahad, 8 April 2012

Betulkah The Mines bertukar jadi KLCC?

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh....
Selamat malam dan salam comel-comel meriah hikhikhik..:)
Apa ke cara kau bagi salam ni Lyeen? Kau fikirlah sendiri cara apa...

Okey, seperti yang dijanjikan...Akan tibalah masanya aku mengupdate cerita time aku pergi menghabiskan masa dengan si En.PC hari Jumaat tadi..:) Kau ada? Ada? Bagus,...hahahhaha
Begini ceritanya, Lyeen tak tahu bilalah masanya En.PC dapat menunaikan impian aku untuk pergi ke The Mines itu..T_T

Disebabkan, hari Sabtu aku ganti Khairul Fahmi main bola sepak tu..hakhakhak...dan hari Ahad tadi ni aku jadi ahli gotong-royong membasmi Aedes...Cakk! Luhur tak hati aku?Hahahhaa..
Maka, hari Jumaat tadi En.PC menemaniku ke KLCC untuk mengantikan suasana riang ria di The Mines..Sila simpati dengan aku..T_T


*Belakang En.PC ada hantu..?HAAAH, bukanlah, tu amoi yang tengah tunggu bf dia sambil mesej-mesej...Kau percaya? Bagus..!


Sweet tak aku candid?Hhahahaa....Silalah lempang kenyataan ini..:p


Gambar ni lah jadik profile picture Lyeen kat pages Lyeen..hakhak..:)


First time dalam hidup aku try jadik mulut itik..Sila hina!Kueekkk, kueeeekkkk, kueeekkk!


Aku bosan tunggu movie yang lambat sangat!
Jadi, aku suruh En.PC layan hobi aku yakni tangkap gambar sampai penat ^_*


Ya, dia En.PC yang jual PC :p
Beli 3 percuma 5 :)
Tak kau bankrup!





Siapa nak aku edit gambar?
Murah je, satu kali edit RM 50 hengget top up!
Tak kau cekik darah!
Takpa, aku cekik darah kotor je, tak yah suruh lintah buat bagai..hahahahha!

p/s: Siapa suka pegi KLCC angkat tangan! Aku tak suka! Aku suka The Mines!!!

2 000 Makan Cupcakes!:

y i e n berkata...

tkot pulak tgk pic en.pc ... belakang die tu serammm :P

Unknown berkata...

hihhihi.//.xde aih...hahhahahaha..:) EN.pC klu taw knfom lari laju2..hehehe:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...