Ahad, 8 April 2012

Kau kata header aku hodoh? Siap kau!

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh...
Salam Sepetang bersama mila panas dan cekodok cempedak...:)
Nyum...nyum...nyum....

Motif utama entry ini hanya untuk berlagak..!
(Aku bagitaw awal-awal ni...jangan menyesal baca..hakhakhakk)



Hahahaha, ambik kau..
PERADUAN CARI 110 PERBEZAAN DALAM GAMBAR
kau ada?

Takdak lah, Lyeen tipu jer..pusing-pusing 25 tahun pun kau tak akan jumpa 110 perbezaan tu..
Sebenarnya kalian semua..Lyeen baru jer menukar header aku yang sedia buruk itu..hikhikhik..(ketawa gedik sikit boleh? Panggggg!) ..First, Lyeen guna photoshop..Tapi, guna photoshop sangat memerlukan tahap kesabaran yang maksimum dan tahap pengamatan yang tinggi, maka Lyeen menggunakan kaedah shortcut iaitu guna Photoscape..Kau ada? Bagus kalau ada...Hahaha..

Photoshop mudah jer, add picture tekan edit, pasang frame letak word, save and siap!
Hahahaa...maka, silalah puji header aku walaupun dalam hati kau akan cakap..."Sikit punya huduh header kau Lyeen, siap pasang ayat-ayat cinta bagai!Haktuiihh!" Kan?kan?kan?
T_T 

Takpa, aku redha...HAHAAHA, sekali lagi aku guna ayat cintan binti cintun..:)
Maka, dengan ini Lyeen merasmikan header baru Lyeen...:)
Masih kekal dengan cupcakes itu! Cuma lebih matured sikit dari sebelum ni?
Matured ka? Berfikir sejenak sampai pening *_*

P/S: Ada sesiapa nak tempah header huduh macam aku?hahhahaa...RM 400 pasang siap..hakhakhak...=_=


6 000 Makan Cupcakes!:

MicoBlink Butik berkata...

hahahha ~ comel lah cik lyeen nyh .. btw , nice sangat header tuh.. aloor baru nak tmpah.. tapi harga nya tggi sangat .. kurangkan sikit :)

Unknown berkata...

@lavera hikhik...yer ke? nk tempah sure? ok...xpa diskaun ble..hahahha....free je la..:P

Azzah berkata...

tu la baru nak tempah tapi tengok harga..hu mak ai..mahai sangat..:)

Unknown berkata...

@Azzah xpa la..kalau mahal, lyeen bg free je la..nak?hahahhaa:) bauknya hati sy..:)

vendoline berkata...

buat j ape kita suke...blog kita kan.hahaha

Unknown berkata...

@Edy Fee yah ..aku sokong statement ko..nah cupcakes 5 biji utk anda.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...