Ahad, 29 April 2012

Wordless Saturday!

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh...
Selamat tengah malam dan salam milo panas bersama roti gardenier dari roomate aku..:)

Jangan baca kalau u olllsss rasa u all ada perasaan cepat stress,cepat bengang dan cepat memaki hamunkan aku..HAHAHAHA..T_T

"Aku SAYANG kau "
(Kau bayangkan aku taip ayat kata tas ni 309828385960 kali..)

...Kataku kepada Aaron Aziz...:p

Sila lempang aku 3992920 kali sampai aku koma!

#Ok bye, Lyeen nak tidur awal sebab esok nak pergi Putrajaya seawal 7.30 pagi..aku tak tahu apa motif mereka nak pergi awal..Balik pulak pukul 5.00 petang...Aku rasa aku manusia paling bertuah sebab dapat jemputan dihujung minggu..Aku suka..Aku harap aku jumpa Abg Ben dan Qhaliff kat Putrajaya esok lantas Abang ben belanja aku makan-makan kat Alamanda...Hahaahaha...#

P/S : Kau nak Lyeen edit gambar? RM 3929829  untuk satu kali edit..:p
 Kau ada!

1 000 Makan Cupcakes!:

MrS_v4ddS berkata...

haha ! x bengang. suke sangat ! hek3.. 7893765498726738 kali suka ! hehehee.. eh, nk tiru pulakk ttbe ? haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...