Jumaat, 20 April 2012

Wordless Friday!

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh
Selamat Malam dan Salam kasih sayang banyak-banyak..:)

Disebabkan ENTRY INI akan telah menyebabkan kepala anda rasa berpinar-pinar macamkena hempap batu 300 tan, maka Lyeen mengurangkan jumlah perkataan untuk ditaip malam ni..

See the leg la!HAHAH
Bukan, see the post title la..:)

Aku berjaya mengedit gambar lagi!


Gambar 1 : Mula-mula kenal, senyum-senyum je..katanya : 'Tanda sedekah.."
Gambar 2 : Dah start ada perasaan then akan mula "Sawan,Gila, Merapu dan segala jenis sifat gedik"
Gambar 3 : Bila nampak dia, then dah mula bagi dua PEACE!
Gambar 4 : Ok..I'am falling in love!

Ini adalah komik berbayar! Konon! Kau pangggggg kan muka aku 3 kali! Agar aku kemabli menjadi wanita Melayu..:)
Tekan churp-churp sampai keyboard panas..:)

8 000 Makan Cupcakes!:

ary_lee berkata...

Gedix tapi cute.. HUhuhuhuXD

Unknown berkata...

@ary_lee hahhahhaha..Kan..kan..kan..hahaa...sila lempang budak kat gambar ni laju2..:)

SuparMan SuaRez berkata...

Nak Bagi Pang2x Guna Tapak Kaki Boleh??? Hahahaha..:P

Fyzaa Chicc berkata...

alamak comel lah cik lyeen nh . tergode I . hahahaaa ;)

Unknown berkata...

@SuparMan SuaRez suka hati kau nak mengpanggg3x kan aku..aku mengadu kat makwe kau..HAHAHAHAHAH..biar dia kasi makan kau katak 3 kg..HAHHAAH

Unknown berkata...

@hahafyza hehe..i pun tgoda dgn u all..hehee..alamka..kita dah tgoda..mcmna ni..:P

emy|farid berkata...

comel je :)

Unknown berkata...

@emy|farid hehee..malunyer..hehe..tq kak..akk pun lagi cun!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...