Sabtu, 14 April 2012

Junior mencanang nama aku?

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh...
Salam manis-manis coki-coki dan Salam 1 Bloogers..:)

Okey, hari ini Lyeen nak marah! Yup..Marah! Marah dengan siapa? Marah dengan junior Lyeen yang sorang tu!
Berani sungguh dia berkata seperti itu! Huh! Pantang tujuh keturunan aku okey! Masaalahnya, sampai tujuh keturunan ke dah engkau Lyeen! 


Hah! Ni bukti aku printscreen kat blog dia..HAHAHHAHA...

Mesti u all dah menyampah dengan aku kan..kan..kan...HAHAHA, suka sangat kau buat tajuk entry bajet hot Lyeen! Hapekebenda? HAHAAHHA..Ambik kau, bahasa apa yang aku pakai? Free-free jer la kan aku student major Bahasa Melayu tapi diri sendiri menporak-perandakan BM...KEJAM kau Lyeen..T_T

Hehehe..Okey, tujuan asal Lyeen sebenarnya adalah untuk mempromote Blog Junior aku yang comel ini..:) hikhikhik...Lyeen kenal junior ni..Yupp..disebabkan tudung bawal roses by Qama Boutique tu..:) Dak ni suka dan fanatik dengan roses kot tu sebab dia gila dengan roses ni..HAHAH..yer ke? Kan..kan..kan...


Sorry, Kak Lyeen kau ni kejam sebentar untuk men'printscreen' kan  blog anda..Hehehe:) HALAL eh?
Ok, toche-toche..Syukran jazilan..:)

Jom melompat ke blog dia sekarang... " Tinta Seorang Gadis "..Hikhikhik..sweetkan dia? Aku gelar dia "NAJWA LATIF" ...Sebab memang muka dia ala-ala NL tue..Tapi, dia tak suka...Dia kata sebab dialah Ronna...HAHAHHA...(Banyak persoalan yang berada di minda, banyak kata tanya dan juga kata kerja....lalallalalllaa)

Dan, paling penting dak Ronna nie jugaklah, junior yang tak tahu the real name aku! Kejam kau dik..T_T
HAHAHHAHA...Okey, sekian..hahhaa..:)
Blogwalking puas-puas kat blog dia dengan 3 biji cupcakes perasa cokolat..:)
..Bye..

P/S: Sekarang Qama Boutique tengah ada bawal roses baharu..Aisya Bawal..:) Jum terjah!

Nota tangan kanan : Jom Join SEGMEN BLOGJOGGING SAMBIL MAKAN CUPCAKES !!

2 000 Makan Cupcakes!:

Noor Zaironna Jaihan berkata...

whoaaaaa, akak marleenah promote blog kita ^^ mekasih . love youuuu :p

Unknown berkata...

@Noor Zaironna Jaihan hehehe) wah..Najwa Latif dtg blog sy..hehehe:) ok dear..u r welcome..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...