Sabtu, 7 April 2012

L.Y.E.E.N I.N.I S.A.Y.A

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh....
*Bila assignment dah takdak, bermulalah kehidupan aku sebagai baby blogger..hahahhahaa
Buktinya, 3 entry dalam tempoh sejam ini..hahaha..hahhaa..hahaha...*ketawasaja!*

Pada minggu lalu, dengan bahagianya Lyeen telah mendera,membuli, memaksa dan segala macam kosa kata yang melambangkan arahan secara paksa! Lyeen telah mendera makhluk bernama Moriss Mc untuk menjadi photographer F.O.C..hahahahahha


Walaupun hakikatnya, dia suka snap gambar orang sesuka hati nurani dia..Maka, aku pun menguji niatnya itu..,hahaha, luhur ndak hati aku? T_T


Gambar ini bertujuan untuk membuktikan bahawa saya ada ciri-ciri gadis melayu..hakhakhak! Lempang muka kau Lyeen! Gambar pandai je berlakon buat muka ayu gitu..Hahaha, luar gambar akulah THE ROCK!


Inilah yang dinamakan gedik! Kau percaya? Abaikan...
Manusia lain sibuk buat kerja, kami sibuk jadi makhluk perosak..:)


Comel ndak kami? 
Bukan aku cakap, Floe yang cakap!
Dia suruh aku cakap T_T

"Merekalah dunia saya di sini.."
Sweet tak caption gambar ni? hikhik...yup, gambar yang dalam gambar ni..*tak kau pening
merupakan gambar kelas Lyeen..:) kami seramai 20 orang yang sangat meriah u all..
Macam-macam ada kat kelas kami ni..InsyaAllah sepanjang 3 tahun setengah lagi Lyeen kat kampus ni akan sentiasa bersama mereka, merekalah keluarga saya..:)
Sayang kamu!

P/S: Credit 100 dolar tu u Moriss MC..:)

2 000 Makan Cupcakes!:

Shiema Sufian berkata...

Lawa lawaaaa (:

Unknown berkata...

hakhakhak....terharu..:) tq..tq..:) kamu lawa jga..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...