Ahad, 22 April 2012

Aplikasi Media Elektronik (You Tube)

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh...
Selamat Pagi  dan Salam Cammak Chaallo!

Hahahhaha...kya karo, kya hua bete?

Ya, sekarang kau tengah mengaplikasikan diriku dengan Tamadun India, sebab Lyeen tengah buat revision tentang Interaksi Tamadun dengan Tamadun India...:)
Untuk lebih mentamadunkan aku maka aku bukalah benda alah ni!


"Kesa sharmana aja nach k dikha de
Aa meri hole aaja parda gira de
Aa meri akhiyon se akhiyan mila le
Aa tu na nakhre dikhaa
Wanna be my chamak chalo
Ooh ooh ooh ooh
Wanna be my chamak chalo
Ooh ooh ooh ooh
Wanna be my chamak chalo
Ooh ooh ooh ooh"

Gunakan sebaik-baiknya teknologi okey? Hahaha,,takdak motif!

Sekarang, Lyeen tengah mengaplikasikan lagu ni..Kau percaya? HAHAHHHAHA..bagus..:)
Serius, syok gila-gila plus duper duper smart jer lagu ni...2398 kali aku tengok, dengar pun aku tak bosan! HAHAHHA..

Aku dah fasih tiru lirik dia!...:)

Ok, sekian.. Sambung study balik.:)

P/S: Interaksi tamdun India:) Aku rindu kau Aida!Hahaha:) Sebab dak kecik tu yang kenalkan aku dengan lagu ni!

1 000 Makan Cupcakes!:

Ara Nadea berkata...

layann.. suke lagu ni jugakkk.. hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...