Ahad, 15 April 2012

BEN ASHAARI TANYA 5 BLOG BEST PILIHAN SAYA

Assalamualaikum Warhamatullah Hiwabarakatuh...
Salam 1 Bloggers..
Cepat!!! Tak lama lagi tutup segmen ni..:)



Kalau u all nak join...cepat! Sebelum baby Abg Ben terjaga dari tidurnya..:)

Okey, 5 Blog pilihan saya?

- Sebab banyak fesyen dan cerita luar negara kat sini! Jum terjah Blog FL!
Blog yang akan ku terjah setiap hari..WAJIB..:p

-Ofkoz pasal cerita fesyen dan gaya tudung terkini serta banyak lagi cerita yang buat rasa "wow"
Kenal dia sebab gila dengan tudung roses...

-Update pasal lemak tak henti-henti...! Maka aku sangat teruja!

-Sebab dia update dari hati...I like it! Sungguh boleh sedih, boleh gelak baca penulisan dia..KREATIF!

-Tutorial dia!Hiasan blog dia! AWESOME bro..:)
Aku nak tempah header dari dia..:) Sebab header aku burookk!

Okey...tak lama lagi akan tamat segmen ni..jum SERANG!!!

P/S : Lyssa aku tak masukkan sebab aku tahu dia sentiasa teratas..lopee u Lyssa..Hakhakhak..:)


14 000 Makan Cupcakes!:

Anisa Anuar berkata...

tenkiu singgah kat anime girl blog

Nour Adieb berkata...

Datang dari segmen yg sama,thanks bgi sy cupcakes.Peace :D

Aien_Aen berkata...

DTG DARI SEGMEN YG SAMA :)

9n0L4 berkata...

mekacihhhhh bg cupcakes. hee. ;)

ainul.zmrs berkata...

wahhh nk cupcakes!!! hehe

Mat Rol berkata...

wah..semuanya blogger perempuan.

ariffin mutalib berkata...

nak cupcake boleh...heheh

Deleted berkata...

cantik la header kamuuuuu! XD

♥ Cik EylaDiLLa ♥ berkata...

salam
bls kunjungan
dtg dr segmen yg sama

http://diaryyeyla.blogspot.com/2012/04/ben-ashaari-tanya-5-blog-best-pilihan.html

nk cupcakes ahaha !

Zam berkata...

tak join, tp Zam nk tmpg bw kat sini~ :)

MISS Z BERCELOTEH berkata...

miss z dtg sini..
dari segmen BA
jemputlah dtg blog ^^

http://misszberceloteh.blogspot.com

Sis AI berkata...

Terima ksih atas perkongsian! InsyaAllah, akn terjah smua skrg! Osu!

ary_lee berkata...

Hope my blog to b on d list soon^^
Nice to know u^^

*Sorry itu ayat copy pes
Xlarat nak taip byk kali*

Eera Shera berkata...

Salam. sori baru sempat singgah kat sini huhu terlambat sgguh! best blog2 kt ats ni ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...