Selasa, 12 Jun 2012

SEGMEN JOM BIKIN FILEM Bersama Mak Dara

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabaraktuh
Salam semua peminat filem-filem sedunia..:) 

Sukacita dimaklumkan bahawa filem pertama saya akan menemui anda di pawaam dengan tayangan serentak seluruh Malaysia..:p Hikhikhakhakhuhuk...Sweet kan kalau aku jadi pengarah filem..
Maka, aku akan merealisasikan impian aku untuk hari ini dengan adanya bantuan dari wanita bernama Mak Dara..:)

Sila KLIK SINI untuk join jadi pengarah.:p


SINOPSIS
"Percintaan antara Lyeen dengan Aaron mendapat tentangan hebat daripada keluarga apabila Lyeen termakan lantas tercekik  bunga sakura sewaktu bercuti di Korea bersama Aaaron. Disebabkan itu, Lyeen akan bertukar menjadi seekor arnab apabila terbitnya matahari. Sumpahan itu akan terhapus sekiranya Lyeen berkahwin dengan putera dari Korea bernama Jun Sang. Namun, cinta Lyeen masih kukuh untuk Aaron. Dapatkah mereka memiliki cinta itu semula? Berjayakan sumpahan dari putera Korea itu dihapuskan?
Saksikannya hanya di pawagam berhampiran anda pada 9 Oktober 2012 ini.."

*aku rasa aku manusia paling sweet dalam dunia bila buat entry ini*

P/S: Poster dan skrip dalam filem ini adalah rekaan semata-mata. Tidak ada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah meninggal dunia.:) 

20 000 Makan Cupcakes!:

Unknown berkata...

x sabar tunggu filem ni..
hahaha...

Unknown berkata...

@Anne Nurain HAHHA...sesuai utk tontonan umum..:d

Deq's Qienz berkata...

kalo sempt nk join gak..hihii..gud luck ya..

SHAHRUL HAIRY DOT COM berkata...

sinopsis membuatkan ku ketawa berdekah2 depan PC.. hahhaa.. nice imagination! =D

salam kenal via blog Mak Dara

Unknown berkata...

@Deq's Qienz HIKhikhik..thanx kamu..:D wah..

Unknown berkata...

@Shahrul Hairy Shaharuddin hahhahaa....part dgn Aaron tu imiganasi tinggi sikit.T_T

Zul De Alexis berkata...

pastikan wa watak utama dalam filem tersebut nnt..wakaka

Unknown berkata...

@Zul De Alexis jadik tukang buat air je kot..hahaha

tuanseliper berkata...

wa nak jadi heroin yg dtg selamatkan aaron aziz. hahahhaha. sweet dak >,<

Unknown berkata...

@bai baizura alamak...yer ker..melepas...T_T

Eintan Nurfuzie berkata...

wa..leh box office klu cmni...ahhahaha

Ikam berkata...

hidup dlm anganx2 memang indah..bhaha..kesian lu

Unknown berkata...

waaaaahhhh..bace sinopsis jee daah buat kitee eksaited kemain teringin nak tengok..hihi..cik lyeen pengarah hebat!belum pernah dibuat mane2 pengarah seantero dunia.ade bakat terpendam nie..good luck!all the best!hehe =)

Chekgu Azrine berkata...

salam perkenalan..

http://azrinzfamily.blogspot.com/

bicara mak dara berkata...

terbaekkkkkk lahhhhh ... tankiuuu sudi join segmen mak dara ni.. nantikan entry special nanti ye ;)

Nana Dmnhuri berkata...

sgt sweet...yg paling sweet Aaron aziz gitu...singgah sini dari blog mak dara.

NAL berkata...

Wow. good job lah. Tak sabar nak tunggu citer tu keluar. Dari segmen yang sama,

http://nyteamlife.blogspot.com/2012/06/segmen-jom-bikin-filem-bersama-mak-dara.html

MalizaMah berkata...

selamat kembali ke Ib erk.
haaaaaaaaa

alin berkata...

Salam kenal dari blog Mak Dara.. berbakatlah!! Rajin-rajin singahlah blog saya >.<

entri terbaru
http://alindanblog.blogspot.com/2012/06/jangan-tanya-kenapa-anak-jadi-begitu.html

Gadis Kampung berkata...

GK jumpa blog nie dari blog mak dara..kreatif la wak nie..salam perkenalan..jom jengah blog GK..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...