Sabtu, 9 Jun 2012

Lukisan Dakwah

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabaraktuh
Salam Seribu Kemanisan Yang Sangat Manis..:)

Tengah Lyeen berfacebooking, Lyeen terjumpa dengan satu empunya FB yang sangat cantik, comel, indah, menarik, tertarik kau memang super duper the bomb!

Rusydee Artz..:)
Lukisan dakwah. Sangat setuju dengan beliau, Lyeen suka, dakwah bukan sahaja boleh dari interaksi dari dua pihak yang bersua muka tapi juga dari lukisan dan Lyeen yakin manusia lebih mudah tertarik kan? Tak yah lah nak baca banyak sangat kan? Tahu u all tak suka baca banyak-banyak. Pening sampai muntah..:p






Okey kredit untuk Rusydee Artz. Sungguh lukisan dakwah ni memang terbaik.:D
Jom ke blog beliau..http://selamattinggal.blogspot.com/

p/s: Kalaulah aku reti melukis. Tapi SPM aku dapat A-..T_T, Tu sebab aku tak dapat masuk kelas seni kat IPG..T_T Uwawawawwaa..!

12 000 Makan Cupcakes!:

dya nasir berkata...

cantiknya dia lukis..kalau dya lukis mesti tak lawa..hihi

Unknown berkata...

@dyabungasaya pun suke blog die..^^

♥ Cik EylaDiLLa ♥ berkata...

serius mmg nmpak cantik n indah..=)

Unknown berkata...

@dyabunga tgn kita dua takdak seni kot...hikhik

Unknown berkata...

@jia creatifelt lyeen bru tahu pasl kewujudan blog dia...T_T

Unknown berkata...

@♥ Cik EylaDiLLa ♥ kan...kan..kan..ni nk buat bljr mlukis ni..:p

Ikam berkata...

last time gua mlukis masa umur gua 6 tahun..time tu gua lukis biri dorang cakap gua lukis kekura

Unknown berkata...

@Ik Hanif kalau kau lukis monyet mesti serupa dinasor kan..AHAHAHHA

Zul De Alexis berkata...

penyampain melalui lukis sgt dekat dan mudah..lukisan pun memainkn peranan dalam berdakwah..:)

MalizaMah berkata...

lukisan tu semua cantik2.. perkataannya bermakna.

ary_lee berkata...

cantik^^

Unknown berkata...

<-- SPM seni dapat B, tu ambil kos multimedia :(((

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...