Jumaat, 15 Jun 2012

Kembali Pulang..

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabaraktuh
Salam seindah sinar bintang dilangit..:)

Akhirnya, Lyeen dapat idea jugaklah nak menaip entry. Masalahnya entry kau malam-malam buta Lyeen...T_T Okey, esok bersamaan dengan hari Sabtu maka akan kembalilah Lyeen ke Kuala Lumpur a.k.a kota metropolitan itu..Uwaaaaa...T_T. Maka akan semakin banyaklah benda yang akan menyerabutkan kepalaku.
Semester 2 yang bakal menyaksikan aku kembali aktif sebagai bakal guru PJ..T_T


Semestinya Lyeen akan rindu dengan dak Aiqal ni...T_T
Tiap malam dia akan minta buat susu, minta teman tidur, minta mandi even makan pun nak dengan Lyeen...
*aku tahu aku ada ciri-ciri ibu mitahli..;p
So, lepas ni kehidupanku akan bermula sebagai seorang guru pelatih.. KL aku kembali..:p

Walaupun sedih tinggalkan anak buah aku yang berderet tu..*deretlah sangat 3 ketul je..Aku happy plus-plus jugak sebab penantian dan musim aku mengira detik kembali ke IB akan berakhir esok..Hahahahhaa..


Lyeen akan rindu dak kecil ini..:) 
Sungguh! Erm...semoga perjalanan semester 2 ini lebih baik dari semester yang lepas-lepas.
Dan, semoga kenangan-kenangan yang lepas juga tidak akan kembali menggamit kepala hotak aku sungguh pun aku tahu aku akan sentiasa digamit memori itu..Uwaaaa..T_T
Okey. Lyeen akan jadi manusia paling rock dalam dunia lepas ni..;p
Aku minat Amuk, Amy Search, Ella dsb..;p *aku tipu

P/S : Lyeen letih buat moist chocolate cake, esok nak buat Apam Polkadot tu sekali lagi.. Mohon cantiklah rupanya dari yang sebelum ni..Okey, aku tahu entry aku macam tuuuuutttttt...Hahahahha..;p
Ok bai..thanx u all...:D

30 000 Makan Cupcakes!:

Ikam berkata...

motif ko buat entri ni.? =-='
k bai..

Zul De Alexis berkata...

5 kali baca masih wa x fhm motif? heheh

k bai jugak :P

Unknown berkata...

@Ik Hanif KEJAMMMMMMM...t_t Tu aku cakap..aku sndri taktaw apa motif aku...HAHAHHAH..kejam..kejam..kejam..T_T

Unknown berkata...

@Zul De Alexis ok bai..fine....SM dgn IK sama KEJAM...plus2..HAHAHHAHAHA.....sila beredar....T___________________T

AmyZana berkata...

akak nih mesti jenis yg baik dgn budak2 kan? sye x brpe layan sgt bdk2. teruk right? T__________________T

CikMunBlogger berkata...

hoho. cikgu nie XD selamat kembali mnjadi pelatih ye cikgu .:D

MalizaMah berkata...

yep... aktif2 lah jadi cikgu erk.... sem berapa erk? haaaaaa

Farhani berkata...

X de motif tulis entri ? Haha

Unknown berkata...

cikgu PJ rpa ny... hehe
smoga sem 2 ni lebih baik dr sem 1..
nak yg moist2 tu bley?kekekeke

Unknown berkata...

@AmyZana hahak....akak ada 5 adik amy..hahahah....automatik syg budak2...T_T

Unknown berkata...

@CikMunBloggerthan x kamu..hikhik....bermulalah semuanya...T_T

Unknown berkata...

@Alieza Dayasari sem 2 dah lepas ni akk..:D lama lagi..T_T

Unknown berkata...

@Farhani motif nak mengedik...hahahaha..;p

Unknown berkata...

@Anne Nurain boleh2..nnt lyeen hntr kejap lagi taw..tggu..:D

Flavnesz berkata...

akak... ik hanif kejam sebab dia jeles bila akak sebut pasal bf akak tu..:p

9n0L4 berkata...

ohhhh cekgu jugak. huhu. good luck ye. ;)

Unknown berkata...

@zanairin HAHAH..kan..kan..kan...:p IK mmh mcm tu..dia jelez..waaa....pdn muka kau IK..:P

Unknown berkata...

@9n0L4 hikhik..thanx kamu..:D yah...kamu juga..ood luck..:D

Lin Maa berkata...

salam perkenalan cikgu lyeen kita..
smg sem ke 2 ni lg baik dr sem yg lps hihi (^_^)

www.azrulin.blogspot.com

::CIK LYNN:: berkata...

bakal cikgu rpanya :)smga suma ok2 je nti...

Cik nadya berkata...

wah ! bakal cikgu ek ? bestnya !

SSBF?? semoge semakin suweet ehh?hihi :D

*comel la anak buah kam0o :]

Aleen Aiden berkata...

anak buah alin yang sorang tu pun macam tu.hu3

Hidayah berkata...

errmmm..
satu yang akak konpem paham dari entry ini yelah ini blog cikgu..

:)

nak kena baca entry lain la klu nak kenal lebih dekat dengan blogger nan sorang nih...

Yasmin Aris berkata...

amboiii . cekgu PJ ye . hehe .
gudluck !

Unknown berkata...

@Hotz Mumma thanx mama..begitulah hendaknya..:D

Unknown berkata...

@::CIK LYNN:: yah kamu juga..smoga masak yg sedap2..boleh msk utk lyeen..;p

Unknown berkata...

@cik nAdyYa ツ hikhik..wah kamooooo...sy malu...yah..thanx....kamu juga....sama spt sy..:p

Unknown berkata...

@aleen aiden kan..kan..rindu kat diorang..T_T

Unknown berkata...

@Hidayah Bach alalala..terharunya...thanx..thanx..selamat membaca d blog yg takl seberapa jadik ni..T_T

Unknown berkata...

@Yasmin Aris PJ tu subjek minor jer kak...:) thanx..thanx..:D insyaallah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...