Isnin, 4 Jun 2012

CONTEST APAKAH? : TEKA DUIT TABUNG

Assalamualaikum Warahmatulah Hiwabarakatuh
Salam teka-teki dan salam blurrrr...


Apakah?
Ya apakah? Time Lyeen jalan-jalan tadi terlanggar satu sign board ni!
"SILA BERHENTI DAN TENGOK SINI"


Kalau aku dapat duit ni aku nak belanja MK Syahir...Serius! Aku tak tipu...
Sebab dia manusia paling comel seantero dunia!
*Aku dah bodek kau. Tolong bagi aku jawapan! T_T
Hahaahha...:)

Baiklah, Blogger MK Syahir ni tengah bermurah hati mempersilakan kita memeras kepala hotak untuk meneka seterusnya memudahkan kerja beliau untuk mengira duit dia ni. Sebab dia tak mau kira! HAhahhaa..
Okey. Lyeen rasa jumlah duit di atas apabila dicampurkan kesemuanya berjumlah....
RM 408.75 

Okey! Dilarang tiru jawapan aku!
P/S : Aku dah puas ugut pemilik contest. Tapi dia tak makan ugutlah!

4 000 Makan Cupcakes!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...