Sabtu, 23 Jun 2012

Larian Guru 2012

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabaraktuh
Salam Secomel Cupcakes Cokolat...

Sekian lama Lyeen tak update blog maka di pagi yang hening ini, Lyeen berjaya jugak update..*ayat klise blogger yang selalu malas update blog... Erm, serius bila masuk dah waktu kuliah, Lyeen akan lebih menjadi manusia yang fokus kepada kuliah, presentation dan sebagainya *kau jangan percaya statement aku yang itu!...Baiklah, result exam dah keluar dan alhamdullilah Lyeen L.U.L.U.S..:) Cuma pointer tu tak dapat lagi...
Hari ni, IB buat Larian Guru dan suka cita Lyeen maklumkan Lyeen dengan roomate Lyeen jadi pengerusi majlis..Terharu..T_T...Kami memang the best roomate in the world..;p


Tetamu jemputan Dato' Marina Chin selaku Pengetua Sekolah Sukan Bukit Jalil.
Aku tahu kisah hidup dia sebab aku kena baca 3 pages pasal dia. Aku menuntut segala jenis hal-hal berkaitan dengan beliau sebab aku kena mention semua tu untuk majlis perasmian penutupan.
Sakit jadi pengerusi. Hanya manusia yang berada di tempat tu akan rasa getarnya!
*Tapi aku control sebab aku kan rock..;p


Gambar ni time aku jadi junior-junior a.k.a the baby face lagi.
Sekarang aku dah senior *nada bongkak sikit....Hahhaha..kejam..T_T 
Kalau senior aku baca, confirm aku kena orientasi balik..T_T
Okey, time ni Larian Guru 2011 dan aku jadi peserta yang paling lambat sampai garisan penamat antara beratus-ratus manusia yang ikut lari. Tapi aku tak harap pun aku dapat jadi top 25 tu..*ayat tak boleh blah orang yang last sampai..;p....


*Muka aku masih the baby face kan? Aku tak berani lagi nak peace bagai..:p HAHAHAHHA...T_T
Esok budak besar ni takda sebab dia kan askar! Tak balik lagi.. Ahad dia balik dan aku tak akan buli dia lagi sebab tenaga beliau dah setaraf dengan Angkatan Tentera Malaysia..;p..Sumpah aku rindu kau budak! 

Dan hari ni, untunglah Lyeen tak ikut lari..Hahhhaa...sebab pengerusi takleh lari nanti penat,semput, tak cukup nafas bagai kan tak jalan majlis...Bajet harapan nusa dan bangsa kau Lyeen! Apapun, semoga majlis berjalan dnegan lancarnya. Lyeen tak tidur sebab Lyeen dah tertidur awal tadi dengan teks pengacaraan tu..Terima kasih buat kakak-kakak dan abang-abang senior Semester 6 sebab memberi kepercayaan kepada Lyeen dan roomate tercinta untuk jadi peneraju acara pagi ni..Insyaallah kami akan buat yang terbaik..:)

P/S : Silalah datang IB kalau nak join ok? Hadiah utama Cupcakes pelbagai perisa sebanyak 30 guni serta Milo ais dijamin dalam tanggungan selama 3 bulan..:) 

11 000 Makan Cupcakes!:

SuparMan SuaRez berkata...

Aku Berminat Dengan Milo Ais tue Jak..mohon tambah tempoh tanggumgam selama setahun..supaya aq semangat Nak ikut...Hahaha

Zul De Alexis berkata...

oitttt..gud luck oittttttttttt..ahahahah

MalizaMah berkata...

waaaaa... lajunyer lari.. hehehehehe

Unknown berkata...

@SuparMan SuaRez jangan tamak sangat kot..hahahahhaa

Unknown berkata...

@Zul De Alexis oit..thanx oitt!hahahah

Unknown berkata...

@Alieza Dayasari sepatutnya lyeen yg johan td..tapi disebabkan lyeen jd MC..maka lyeen bagi org lain..:p

Unknown berkata...

hoihhh..boleh jadi model lah pasni xD

Unknown berkata...

@Mk Syahir model sukan..yes!yes!

SuparMan SuaRez berkata...

@Cik Lyeen Aku dtg Sini...Siap Komen Lagi..Pemurah Tak Aku?? hahaha

Yasmin Aris berkata...

baby face lagik . same je . haha :D

Unknown berkata...

bestnye ..
aku jeles bah
haha xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...