Isnin, 3 Jun 2013

Wordless: Please be nice, JUNE!

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh & Salam Cupcakes Strawberry Cokelet!

Hai Jun! Akhirnya awak datang lagi tahun ini. Alhamdullilah, Lyeen masih sempat jumpa awak kan Jun? So, please be nice okay! Semoga sepanjang bulan ini bersama awak akan buat hari-hari saya sentiasa ceria, bahagia dan gembira. Saya tahu Jun ialah bulan yang baik..!
Jun. Jun. Jun. Jun.
Nota pink: Saya selalu berharap bahawa saya adalah antara orang-orang yang paling bahagia di atas muka bumi ini. Namun, saya juga perlu yakin bahawa tak semua yang saya mahukan akan saya dapat dengan mudah tanpa usaha dari saya. Semoga bulan Jun ini memberi perubahan yang besar dalma hidup saya..:)

Ok bai. Assalamualaikum.

12 000 Makan Cupcakes!:

✿INA AINAA✿ berkata...

InsyaAllah, me too sbb exam keluar tak lama lagi.. so i hope Allah make this month is a happy month for me too.. amin

Nadia Johari berkata...

sekejaap je dah jun..hehe..happy..happy..jgan mcm2..hehe

norzatulnabihah berkata...

in shaa allah. mee too bulan june ney macam2 aktiviti ade. btw jom singgah blog bihah =)

Unknown berkata...

Insha Allah. Semoga Bulan Jun jadi bulan yg terbaik untuk kita semua. Aminn

Aisyah Az berkata...

hehe.. sekejap nya dah pertengahan tahun =)

Farah Waheda Wahid berkata...

semoga bulan Jun dan bulan2 akan datang akan menjadi lebih baik buat kita semua...

Unknown berkata...

Good luck cik lyeen ^^ semoga bulan nie jadi yg lebih baik buat kita semua :)

nurul storys berkata...

my birhtday 12 june.. ehee bulan june memang di nanti2kan :D

nurul storys berkata...

my birhtday 12 june.. ehee bulan june memang di nanti2kan :D

Tanpa Nama berkata...

Insyallah, June akan jadi bulan yang baik :)

PeRdU cINta berkata...

aminn..berdoa selalu minta yang baik-baik :)

cik lisa berkata...

bulan baru orang pun baru ye dak :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...