Selasa, 4 Jun 2013

Penggunaananya dipertikaikan.

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh.
Salam Cupcakes Hazelnut.

Laptop saya kan rosak. Laptop saya kan masuk ICU untuk dibedah siasat. Dalam laptop saya ada photoscape. Ada photoshop. Sesuailah dengan hobi saya yang memang suka mengedit gambar tak kena masa. Even gambar yang saya edit tu ntah ke jadi muka orang atau muka pontianak! Yang penting saya suka main edit-edit. Rasanya, tu antara faktor utama dan sebab laptop saya rosak kan? Huhuhuhu...
Saya belajar edit benda alah ni guna photo edit online secara percuma. Cantik tak saya edit? Siapa nak kena edit mohon email gambar. Bhahahhaa. Eh, sebelum tu gambar ni sebenarnya ada cerita disebaliknya. Hal tersebut berlaku kat Sogo. Sebelum cuti tadi. Dan kisah itu buat hidup saya berubah sepenuhnya. U olls nak tahu? Mohon tunggu entry selepas ini okay. See u soon..!

Ok bai. Assalamualaikum.

18 000 Makan Cupcakes!:

Unknown berkata...

hehe nak juga rasa mcm mana kena edit.. hehe nak nak tulun...tulun edit kejap hehe :)

nabila biela berkata...

amboiii...cun noh..haha..smart2

cik lisa berkata...

amboih omelnya ;P

Unknown berkata...

Tak sabar nak tunggu next entry dari blogger comel ni :) hehehehe.. Bukan jakun ni, tapi errrrrr hahaha IA pun tak tahu nak klafikasikan menda ni apa.. Tpi cun, lau IA email gambar agak2 bape la charge Lyen kenakan ya??

Tanpa Nama berkata...

laptop rosak ? haha . mmg patut sbb akk mmg suka edit2 gambar

Unknown berkata...

ala.. tak bestnya laptop rosak :( rasa hilang something... hehe

Syazwani Zunidan berkata...

Tahu , kak lyeen memg suka mengedit ^^

Unknown berkata...

hehehe. tak sabar nak bace next entry, apakah yg mengubah hidup cik lyeen ???

Unknown berkata...

ehh, samalah, saya pun suka sangat edit2 segala gmbr. hahaha

Nick Nashram berkata...

rasanya laptop rosak tu suruh beli laptop baru kot..nanti beli la macbook pro :)

Unknown berkata...

now laptop okay dah ke? :)

Tanpa Nama berkata...

hati2 dengan perkataan jakun tu...jgn guna sebarangan

Unknown berkata...

hahak.. bab edit gambar bagi kat lyeen jela :p

Unknown berkata...

salam..mcm mne nk buat sidebar mcm akk?? :3

✿INA AINAA✿ berkata...

comel2! hehehehe ena pun suka mengedit.., tapi kalau mood malas dtg, memang malas la

Unknown berkata...

amboihh chantekkknyaa gambar n tuan gambar ni...comel ^________^ suka3! ;)

Nadia Johari berkata...

cool..nak tau gak entry setrusnyer tu..hehe..

Vee berkata...

Samaa, suka edit gambar jugak. Hi 5 jap! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...