Selasa, 18 Jun 2013

Saya Mulakan.

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh & Salam Cupcakes Cherry.
Alhamdullilah, Lyeen dah sampai KL dan dah mula kuliah yang pertama pun tadi. Seronok sangat. Seronok jumpa kawan-kawan. Seronok sebab saya berjaya untuk jadi diri saya sendiri. Eh? Seronok juga sebab dah berjaya ganti puasa. Alhamdullilah. U oll bayangkan saja manusia perut naga ni puasa tetiba? Huh...rasanya macam nak buka puasa time azan Zohor. Bhahaha. Nampak sangat tak menahannya!
Eh, ni bukan gambar Lyeen pergi kuliah. Gambar ni time Lyeen jadi juri untuk Pertandingan Mewarna kat Pasaraya Aktif kat Karak hari tu. Terharu sebab dapat kepercayaan dari Owner Pasaraya Besar tu untuk jadi salah seorang juri wlahal Lyeen sendiri pun kalau mewarna takda nilai estetika. Bhahahaha. Owner pasaraya tu baik sangat siap belanja makan dan bagi hadiah lagi. Sweetnya..:)
Rindu kat awak ketat-ketat Bear! Sumpah rindu. Susah kot nak tidur sebab dah biasa Bear ada kat sebelah.  Cepat-cepatlah hari Ahad. Nak jumpa Bear..! Bear tinggal kat Karak..:'(
Erm, Lyeen tak update blog dua hari kan? Bhahaha. Bila Lyeen blogwalking tadi Lyeen tengok amcam ada masalah jer dunia blogging sekarang? Kenapa u olls? Pasal blogger ni buruk kan blogger ni la. Pasalh sponsor tipu penganjur lah. Alahai, janganlah jadi macam tu kan? Kita kan sama-sama dalam dunia blogging dah kira macam satu family pun sebab klik sana klik sini pun jumpa juga url blog yang sama. Takyah gaduh-gaduh. Kalau pun gaduh bermaaf-maafan lah yer...:)
Mak kata muka Lyeen sekarang dah macam muka orang yang mati suami. Bhahaha. Sebab kan mak kata Lyeen dah kurus balik. Mana tak kurusnya kalau menanggung rindu mak oiiii! Rindu nak balik Sabah! Tapi, part paling tak boleh blah bila aku terkena dengan classmates aku. "Eeee, gemuknya korang!" Kataku. Then, dengan muka selamba mereka boleh jawab macam ni..."Kami gemuk sebab kami sihat. Kalau kau tu kurus jer sebab kau banyak cacing...!" Gulppppp! Sumpah makan dalam kot! Bhahaha. Selepas itu Lyeen berazam untuk tidak kenakan classmates Lyeen lagi. Sure..! 
Nota Pink: Copy status Farah Lee kat pages kejap "Orang yang takut berubah adalah orang yang takut kepada diri sendiri." Oleh itu, marilah kita sama-sama berubah kearah yang lebih baik dehh? Biar apa orang nak kata yang penting kita tahu kemampuan diri kita kerana kita tahu bahawa kita nak berubah jadi yang baik itu payah tapi Lyeen yakin dan percaya bahawa Allah SWT janjikan syurga yang manis buat hambanya yang soleh dan solehah. Aamin.
Ok bai. Assalamualaikum.

15 000 Makan Cupcakes!:

✿INA AINAA✿ berkata...

alololo, cenggane boleh tertinggal kat karak lak?? sabar ye lyeen.. hehehe hope boleh tidur tnpa teddy bear tu

belogisam berkata...

semester baru yang bermotivasi..tahniah

Unknown berkata...

hehe betul pe mak kata tu,,, tgk la pakai bju pun warna dah mcm pudar dah hehe..

Fakhruru berkata...

slmat bkuliah yek! sya dh abis dh, no more kuliah2.. siyes rndu nti.. huhu

ZULHILMI TEMPOYAK berkata...

best of luck awk...

nnt dah jaya dtg pinang den ye.. ;p

nurul storys berkata...

chayoks lynnn :)

Unknown berkata...

yang penting lyeen maintan kurus k ! hehehehe..w'pun ade cacing..eeeee.. hahaha

Nick Nashram berkata...

semalam ada pegi mall..tengok satu bear ni..sama besar cam lyeen kot..harga rm500..huhu

lynndamya berkata...

wahh, selamat study, eh kenapa xbwk sekali bear tu :(...sian dia tido sorg2..haha, papepun all the best ya :D

Vee berkata...

wOOTs! Lama tak jenguk Lyeen. Smoga sihat selalu :)

boni kacak berkata...

amboi..sibuk-sibuk pun masih sempat tahu tentang perkembangan dunia blog ye?hehehe

Unknown berkata...

kurus jea k.ena tgk Lyeen nie :)

zeera lily berkata...

blogwalking, jmput follow tmpt sy.. =)

Kak iman berkata...

haha..part paling lawak "dalamperutbyk cacing".cacing jenis apa tu

Azwar Syuhada berkata...

Kurus ye Cik Lyeen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...