Isnin, 26 Mac 2012

Segmen : Saya Suka Doodle Part 2

Assalamualaikum Warahmatulah Hiwabarakatuh...
Salam Perpaduan & Salam 1 Doodle....
Suka hati kau je Lyeen!

Hari tu kan, Lyeen sedih, menangis dua hari tiga malam, sebab Lyeen tak sempat nak join segmen Apit untuk dapat doodle yang comel-comel macam cupcakes tu...
Tapi, hari ni kan Lyeen nak jadi orang yang terawal untuk join segmen dia! Yah!!


Comel dak banner dia ni? Comel kan....Hakhakhak..akan ku ambik kau nanti!

Nama ringkas : Cik Lyeen
Warna ? HIJAU....:)

Lyeen tag kamu, kamu,kamu dan kamu yang baca entry ni!
HAAAA!! Jangan mengelat..hahahaha..PADAN muka...

Okey, jum join segmen Apit ni..Meriah u olls..:)

3 000 Makan Cupcakes!:

MISS Z BERCELOTEH berkata...

good luck!!
singgah sini dari segmen yang sama
salam perkenalan...
dah follow awak

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/03/segmen-saya-suka-doodle-part-2.html

FIZGRAPHIC berkata...

Tahniah. nie doodlenya.

http://3.bp.blogspot.com/-W4bMPlr6jcY/T3MWEEbQkrI/AAAAAAAAG8s/mpt2BG5IHOU/s1600/Cik+Lyeen.png

sNa berkata...

salam singgah dr segmen yg sama.. tahniah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...