Khamis, 15 Mac 2012

Jom SERBU Twitter!!!

Assalamualaikum Bloogers!
Selamat Malam..
Engkau tahu kenapa aku jemput engkau menyerbu Twitter?

Sebab aku bosan..HAHAHAHHAA....Silalah ketawakan kau 3 kali, aku redha...:)
Huhuhu..Lyeen sebebnarnya dah ready ni nak buat assignment..sekali, dua kalinya...Lyeen pegila jenguk-jenguk twitter ku itu...Tapi, apakan daya...aku tweet orang, orang ndak layan..sedih okey! T_T
HAHAHAHHAA, ketawakan aku 4 kali...

U all tahulah, the baby-baby twitter macam Lyeen ni, JAKUN kan bila jumpa benda baru..Hahahaha, ambik kau Lyeen...

Lyeen dengan rasminya menukar background Twitter kepada yang lebih GEDIK dan aku tahu mengada-ngada..T_T...Sebenarnya, itu bukti dan penghargaan diri aku sebab berjaya mengedit gambar malam ini...Kau tahulah, orang JAKUN macam aku...The baby-baby okey...:)

Sekian...
Nah, sebelum out...jom tengok Twitter the baby-baby ni dulu..

P/S: The baby-baby guna 'aku engkau malam ni..'


2 000 Makan Cupcakes!:

H A N berkata...

Saya tak main twitter, saya tak cukup artis lagi, haha :D

Unknown berkata...

HEHHEHE...xpa kamu...ble je...perasan jd retis sekejap je..hahahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...