Ahad, 2 November 2014

Review: Radiance Signature Whitening and Glowing Series

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh.
Salam Cupcakes!

Apa khabar pengunjung Tanah Kedaung Hijau Pink? Ehem, sebenarnya hari ni Lyeen nak kongsi pengalaman sepanjang Lyeen menggunakan produk yang semakin hangat diperkatakan ketika ini. Acececeh! Radiance Signature Whitening and Glowing Series.
Radiance Signature Whitening and Glowing Series ni merupakan satu produk yang diformulakan sebagai supplement terbaik No. 1 Asia kerana bertindak secara semulajadi dengan menggunakan bahan collagen mahal serta berkualiti tinggi & diformulakan dengan kandungan collagen yang tinggi. Kesan yang dapat dilihat seawal 3 hari bergantung kepada faktor genetik dan hormon badan pengguna Radiance Signature.  Packing yang cukup ekslusif ini memberi keyakinan kepada pengguna bahawa Radiance Collagen ini cukup istimewa & berkualiti tinggi.
Pada mulanya, Lyeen macam tak percaya je dengan produk macam ni. Tapi, Lyeen yakin jer! Salah satu aspek yang kita kena lihat sebelum nak ambil apa-apa produk ni, PASTIKAN produk yang kita ambil mendapat pengesahan dari Kementerian Kesihatan Malaysia, Jabatan Agama Islam Malaysia dan ada GMP yang membuktikan produk tu dikilangkan dengan amalan perkilangan yang baik. Barulah beli dna jangan risau sebab dalamRadiance Signature Whitening and Glowing Series ni semua ada. Sebab tu Lyeen yakin!
Sepanjang Lyeen ambil produk ni dah masuk dua bulan, alhamdullilah kesan dia sangat baik. Mula-mula Lyeen ambil memang tak dapat kesan yang ketara sebab setiap orang kesan pengambilan tu berlainan. Pertama kali ambil, Lyeen minum dua paket sehari iaitu pagi sebelum sarapan dan malam sebelum tidur. Aspek dalaman memang Lyeen rasa badan lebih bertenaga, tak mengantuk dan tak rasa penat sangat. Kalau nak cakap aspek luaran, Lyeen dapat rasa perbezaan bila masuk hari kelima pengambilan Radiance Signature Whitening and Glowing Series sebab tompok hitam bawah mata dah kurang dan kulit tu terasa je anjal dan gebu walaupun kau tampar-tampar pipi kau banyak kali. Hahahhaa. Glowing tu tak rasa sangat sebab mungkin kesan pada Lyeen berbeza. Cuma yang Lyeen rasa kulit lebih smooth, anjal dan rasa lembap je sepanjang penggunaan.Haip, apa yang penting bungkusan Radiance Signature Whitening and Glowing Series sangat comel dalam paket kecil je dna tak perlu pun bancuh. Ambil dari kotak, koyakkan dan minum!
Gambar dekat atas ni sebulan selepas Lyeen guna Radiance Signature Whitening and Glowing Series kalau tak silapSelain itu, sepanjang tempoh penggunaan juga Lyeen rasa selesa dan Lyeen hanya pakai krim muka biasa dan bedak asas sahaja. Tak perlu nak make up sungguh-sungguh sebab Radiance Signature Whitening and Glowing Series ni dah buat muka macam kena make up. Hahahaha. Apapun, tak perlu nak idamkan kulit wajah yang perfect sangat, apa yang penting rajin -rajin basuh muka dalam masa sehari tu sebab cuaca kita sekarang ni tak menentu. Lagi-lagi kalau persekitaran yang penuh dengan habuk daa debu, lagilah tersiksa kulit muka kita. Jadi, ambillah Radiance Signature Whitening and Glowing Series untuk memberikan nutrien, kologen dan vitamin yang lengkap untuk kulit awak-awak semua. 

Lain-lain kelebihan Radiance Signature Whitening and Glowing Series mengandungi pemakanan sunnah seperti kurma, madu dan delima, dalam bentuk sachet yang mudah dibawa. (boleh letak dalam bag, boleh diminum oleh ibu yang mengandung, dalam pantang dan menyusu, sesuai untuk mereka yang mengidap diabetis dan kencing manis, mengandungi ramuan dan kandungi aktif, 100% natural base, tanpa sapuan, tanpa bahan terlarang dan 100% Natural Base. Jadi, apa tunggu lagi? Jom beli Radiance Signature Whitening and Glowing Series yang original dan rasai sendiri perubahan yang berlaku. Di samping itu, boleh rasa betapa enaknya rasa Radiance Signature Whitening and Glowing Series ni sebab tak rasa pun kologen ikan tu. Rasa macam minum jus u ollls! Okay jum beli dan boleh hubungi pengedar sah di sekitar anda atau boleh LIKE pages mereka dekat sini Radiance Signature Malaysia.

Nota pink: Kita akan kelihatan cantik jika dalaman kita cantik. Didik dalaman kita terlebih dahulu untuk jadi wanita yang baik, bersopan santun dan berakhlak mulia. InsyaAllah luaran kita juga akan nampak lebih cantik kerana cantik itu subjektif sifatnya :)

Ok bai. Assalamualaikum.

2 000 Makan Cupcakes!:

Unknown berkata...

Salam cupcakes cik lyeen :)

Nadia Johari berkata...

makin berseri adikkita sorg ni..aummm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...