Rabu, 6 November 2013

Lepaskan by Joker Production Crew

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh.
Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW.

Ehem, ehem. Hari ni Lyeen nak review satu production yang super duper best. Tengah online hari tu ada rakan satu IPG (Mereka dari IPG Kampus Ampuan Afzan, Kuala Lipis Pahang) yang chat dekat FB perkenalkan satu production ni. Mula-mula rasa.."eh, apa ni? Mesti hantu-hantu ni. Dah nama pun joker-joker." Tapi, tetiba nak buka juga link yang dia send. Lepaskan Official MV. Dengar dan tengok lagu serta video klip lagu ni. Mak aihhhh! Macam sedap je. Macam sedap je lagu ni. Tengah pulak time emo-emo ni dengar lagu macam ni, tetiba macam nak sedih jer. Sakit hati pun ada tengok video klip lagu ni. Hahahaha.


Rajinnya diorang ni buat video klip kan? Bangga ada rakan IPG macam mereka ni. Datanglah KL pulak boleh buat video klip sekali. Hahahaha. Apapun, memang mereka ni aplikasi subjek EDU 3105 Teknologi Dalam Pengajaran dan Pembelajaran sebab mereka banyak gunakan aplikasi kamera like panning, medium long shot dan macam -macam lagi (sebenarnya aku baru baca yang tu) Hahahaha. Apapun good luck taw awak-awak semua dan teruskan usaha u olls untuk lebih maju dalam bidang ni. InsyaAllah, andai niat kita baik dan tak menyalahi agama, Allah akan permudahkan kan? Tapi, nanti bila dah glamor jangan lupa kat kita yang kecik-kecik ni taw..:D

U olls bolehlah LIKE Pages rasmi mereka kat sini Joker Production Crew okay. Sama-sama kita support segala bentuk usaha rakan-rakan kita. Yang baik-baik jer. Yang tak baik jangan sokong! Hahahaha. Ok bai. Assalamualaikum.


4 000 Makan Cupcakes!:

Maria Firdz berkata...

Prnh amik subjek ni dulu kt u.. Sbjek wajib.. Mmg video mcm2 dihasilkan.. Hehe.. Buat animasi dan video andiri..

licha berkata...

menarik jgk video nih ye :) singgah sini

Unknown berkata...

Aah lah.
Macam best je.
Macam best je.
Hehe.

Joker Production Crew berkata...

[Dante] Thanks for supporting us ! :)
Keep on sharing and promoting us :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...