Ahad, 19 Mei 2013

Wish me luck please ♥

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh.
Salam Cupcakes Orange. 

 Esok adalah perjuangan terakhir untuk semester ini. Paper terakhir yakni paper Kritikan Sastera yang super duper hebat. Sebab saya akan menganalisis karya dan mengkritiknya dengan penuh tekun. Paling menggembirakan saya ialah 15 teori yang sangat sweet itu. Saya telah  menenelaahnya sepanjang minggu study week. Saya harap saya dapat menganalisisnya dengan mudah.

Teori Arkataipel
Teori Surelisme
Teori Marxisme
Teori Hermeneutik
Teori Pascakolonial
Teori Pascamodenisme
Teori Pascamoden
Teori Pascastruktural
Teori Psikoanalisis
Teori Resepsi
Teori Semiotik
Teori Feminisme
Teori Kritikan Genre
Teori Kritikan Baru

Yeahh..!
Study satu semester. Duduk jawab esok 2 jam 30 minit. Doakan saya okay. Semoga saya menjadi pengkritik terhebat esok. Aamin. 


Mereka kata kalau saya senyum. Mata saya tak nampak. Lepas ni bila saya senyum saya akan bulatkan mata saya sebesar-besarnya. Walaupun hakikatnya, saya rabun jauh. Apa kaitan? =_=
Nota pink: Penggunaan kata ganti diri 'saya' buat saya nampak lebih cool dan sweet sikit kan? Bhahahaha. Bila study sastera ni buat jiwa saya lebih smooth. U olls. Esok adalah last day Blogwalking! Jum Join kat SINI.

Ok bai. Assalamualaikum.


12 000 Makan Cupcakes!:

Kak iman berkata...

assalam si sweet charity...BK wish goodluck n do d best for ur own life n ur family

Mimbar Kata berkata...

good luck
semoga lulus dengan cemerlang
dan dapat jawab semua soalan

✿INA AINAA✿ berkata...

All the best ye lyeen.. insyaAllah, lyeen mesti boleh buat punya

Love berkata...

good luck cik lyeen.. :)

Akemal berkata...

all the best.. !

Unknown berkata...

wish u luck ^_^ heee

Unknown berkata...

wish u luck ^_^ heee

Ah Long berkata...

semoga berjaya wak :) Amin

AidaSyahirah berkata...

All the best! :)

Tanpa Nama berkata...

all the best kak., ^^ u can do it.

Unknown berkata...

Good luck dik lyeen syg...chaiyokk3! :D

cik lisa berkata...

goodluck kak :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...