Selasa, 7 Mei 2013

Makan itu sebagai rutin!

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh.
Salam Cupcakes Milo Cokelet!

*Kata taknak update blog. La ni muncul update jugak! Piraaahhh*

Makan sebagai rutin.
Siapa suka makan?
Ok. Boleh geng dengan saya!




Saya pilih.."Oh...Chicken Rice Shop...Bukan sekadar nasi ayam! Kokokokokokkkk"
Masuk restoran kena minta nasi lebih kalau tak boleh lebih taknak makan kat situ!
Malu oh malu.

Nota Pink: Makanlah kamu sebelum kamu dah tak boleh nak makan. Whatever sungguh entry malam ni. 

Ok bai. Assalamualaikum.

10 000 Makan Cupcakes!:

Vee berkata...

Yeah, sgt whatever. Hahahaha. V dah 7 hari tak tentu mkn. MOGOK!! =P

Unknown berkata...

Aaha makannnn

cik lisa berkata...

rutin sampai dah semakin tembam :p

Unknown berkata...

patutlah tembam. ngeeeee

Chel Alalguring berkata...

orang dah addict dgn blog memang cam tu. hehe.

iklan - Makanlah makanan yg berkhasiat. haha

Unknown berkata...

hai si comel...!!

jangan makan banyak macam saya la, dah la saya mkn banyak siap tambah nasi lagi tapi x gemok2 , just stay mantain ni :)

Unknown berkata...

saya pulak rutin sebagai makan. macam mana tu?hahaha :P

Unknown berkata...

Haaaaa.. Lumrah la,makan juga perlu.. Chubby sikit pun takpe Lyeen..

aisyah humaira' berkata...

makan lebih, badan pun naik.. badan naik, orang pun cakap-cakap.. pastu tension.. kembali makan ! hehe

#itulah saya ;)

Cik Fie berkata...

makan sampai tembam muka kak lyeen . haha :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...