Isnin, 20 Mei 2013

Saya sudah. Anda bila lagi?

Assalamualaikum Wraahmatullah Hiwabarakatuh.
Salam Cupcakes Oren.


Saya sudah melaksanakan tanggungjawab sebagai seorang guru pelatih semester 3 tahun ini. Anda bila lagi?
Berkat oren-oren hari ni memberi hikmah kepada saya untuk meng'oren'kan muka jawab soalan yang super susah. Menyesal main-main time study. Menyesal. Menyesal. Bhaahahhaha. Tapi, saya paling suka bila kelas tempat exam tadi aircond tak berfungsi. Saya suka sangat. Rasa macam nak tumbuk-tumbuk aircond tu! 

Selepas ini sesi packing barang!
Nak bawa balik Bear tak balik?
Ke tinggal kat stor?
Oh....

Ok bai. Assalamualaikum.


8 000 Makan Cupcakes!:

ieyra ghani berkata...

comelnya lesung pipit dye ^^

Unknown berkata...

wah oren nampak meriah hihi :D

Miss Zahirah berkata...

cikgu pelatih comel.. anak murid pn smngat nk blaja.. hihihi

Unknown berkata...

lyeen, mcm mana lah izzah nak jadi cikgu pelatih ? dengan budak2 garang giler. Haha

NURUL FILZAH berkata...

bear tu kasik kita jer . boleh ? Huhuhuhu

Unknown berkata...

wahhh bestnya.. hehehe.. nak bear tu boleh.. tukar.. tapi wan punya kecik je.. hehehe

cik lisa berkata...

cik lyeen comel! hehe

Cik Fie berkata...

kak lyeen comel ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...