Jumaat, 20 Disember 2013

Hijab Pilihan 2014: HIJABZONE7

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh.
Salam Semanis Cupcakes Strawberry Cokelet.

Jom follow blog HIJABZONE7!
Like Fanpages HIJABZONE7
Folloe Instargram @hijabzone7

Selawat dan salam hanya untuk baginda junjungan besar Nabi Muhammad SAW dan para sahabat. Hari ni Lyeen nak ajak ladies untuk stay tune dengan entry ni dan baca sampai habis. Sebab u olls akan sangat-sangat rugi kalau tak baca sampai habis!
HALFMOON SHAWL CANDY
Gambar ni yang berjaya buat Lyeen klik iklan ni dekat facebook. Sweet, cantik, simple, gojes dan cun! Yes, sangat-sangat. Lyeen terus klik dan terjumpa Giveaway Blog HIJABZONE7 dalam pages mereka. So, Lyeen nak review serba sedikit pasal hijab yang HIJABZONE7 ni sediakan untuk ladies dekat luar sana.

Bukan setakat cantik sahaja, malahan HIJABZONE7  turut menawarkan harga yag berpatutan dan mampu milik untuk semua yang nak kan kelainan dalam menggayakan shawl. Yer la, shawl pun dah jadi trend semasa hari ni kan. Sebab lebih mudah nak belit-belit. Lagipun, Shawl ni mudah nak dilabuhkan bila dipakai, sesuai dengan tuntutan syariat. Itu yang wajib dalam kita berhijab!

HIJABZONE7  juga menyediakan Shawl Plain bagi yang kurang berminat dengan manik-manik atau batu-batu berlian yang gojes. Juga ditawarkan dengan harga yang murah. Lyeen tengok pun pages HIJABZONE7  ramai yang dok komen minta PM harga dan berminat. Untung depa noooo..:') Alhamdullilah, bermakna semakin ramai yang sedar akan kepentingan menutup aurat.
Bagi yang nak meangsungkan perkahwinan atau majlis pertunangan, bolehlah search dekat HIJABZONE7  sebab Lyeen tengok memang banyak shawl yang boleh digayakan saat hari-hari bahagia ni.
Dan, paling menggembirakan bila HIJABZONE7 juga menyediakan tutorial untuk setiap shawl yang mereka keluarkan bagi memudahkan pelanggan. So, pembeli pun boleh melaram sakan macam model-model yang cantik di HIJABZONE7 ni.
So, apa tunggu lagi? Jum ramai-ramai serbu blog mereka untuk menempah dan tengok lagi banyak koleksi menarik! Boleh jadi nak borong semua sebab dah semua tu cantik sangat-sangat! Klik Banner untuk join GA yang mereka sediakan. See! Ada hadiah menarik yang HIJABZONE7 sediakan untuk semua peserta!

Jom follow blog HIJABZONE7!
Like Fanpages HIJABZONE7
Folloe Instargram @hijabzone7
Hadiah

FIRST PRIZE GOLD ENTRY (1 Pemenang)
1 helai Halfmoon Shawl Candy + 1 helai Halfmoon Shawl Sweet + CASH RM50
SECOND PRIZE SILVER ENTRY (Hadiah Kedua 1 Pemenang)
1 helai Halfmoon Shawl Sweet + 1 helai Halfmoon Shawl Paddlepop
BRONZE ENTRY (5 Pemenang)
1 helai Halfmoon Shawl Plain untuk setiap pemenang.

Tarikh Tamat ialah pada 31 Disember 2013. Jum sertainya!
Ok bai, Assalamualaikum!


5 000 Makan Cupcakes!:

@noralurv berkata...

assalamualaikum kak lyeen , ;) dyg dtg cni hntr lolipop ;')

CD berkata...

cantiklah shawl2nya :)

Siti Hajar berkata...

Cantik design tudung ni... Blog ni pun cantik! Nape tak penah jumpe sebelum ni. *Besarnya dunia blogging*
^_^

sHaRiNa eLyaNa berkata...

kalau terlampau byk manik, agak smak sgt..hihi..kan...yg sha suka yg simple ja..btw gud luck

Unknown berkata...

sweetla warna tudung gambar pertama tu..maniknyer pun x banyak sgt..gerammm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...