Ahad, 20 Mei 2012

Saya Okey..:)

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabaraktuh
Salam hujung minggu dan salam manis-manis semanis cupcakes blueberry..

Hari ni Lyeen berjaya update blog...HAHAHAH..sebab semalam terlalu penat lantas aku menidurkan diri sampai pagi...Hari-hari, Lyeen cuba sibukkan diri dengan macam-macam hal supaya takdak masalah yang menyakitkan singgah di hati kecil aku ni..

FAKTA : Kamu akan rasa segar, puas, tenang,tenteram, aman, damai, sentosa, makmur  bila kamu menangis sekuatt yang kamu mahu!

Okey, itu fakta yang diselitkan untuk selingan/ iklan semata-mata..
Apapun, Lyeen happy sebab masih ramai kawan-kawan yang Lyeen ada terutamanya Mash dan Floe yang sumpah boleh buat aku gembira dan rasa diri aku macam orang tak terkawal seketika!

Ok, esok Lyeen jawab paper PSP yang super duper susah mau hafal fakta bagai..Mati aku! Tapi, yakinlah aku seorang yang rajin dan sudah faham sikit pasal 5P...sebab aku dah boleh yakin jer update blog kan! HAHAHAH..t_t

Ok, sekian...bye..:)

4 000 Makan Cupcakes!:

♥ Cik EylaDiLLa ♥ berkata...

Cik Lyeen ofcoz bole jawab
gud luck yer Cik Lyeen =)

::CIK LYNN:: berkata...

gdluck ya ntk pper tu...=)

Ardini Izzati berkata...

Goodluck, sis lawa :)

Farah Farhana berkata...

good luck ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...