Isnin, 7 Mei 2012

Aku tak suka kau!

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh..
Salam Mee Hailam dan Salam Cupcakes Strawberry

FAKTA HARI INI

"Saya sangat benci dengan manusia yang tak sedar-sedar diri dari dahulu hingga ke hari ini,
dah cakap banyak kali masih buat jugak..bila orang sindir guna status dia buat tak tahu..eee! Stresss dan siap like jer kan? Hahahaha...memang migrain aku tahap dewa la..:), Silalah sedar wahai wanita..saya tak suka kamu buat macam tu..sungguh! Tak salah jika saya cemburu sebab saya layak untuk cemburu sedangkan kamu tersangat tidak layak! Untuk kesekian kalinya....saya tak suka kamu..."

Segmen Tajaan: Sekali kamu sakitkan hati saya, berkali-kali saya tak akan benarkan hati saya memaafkan kamu..
Bukan berdendam, tapi hati wanita ibarat sehelai tisu..sekali kamu koyakkan amat payah untuk bercantum semula! Fikirlah kerana saya tahu kamu juga wanita! Saya punya hati dan perasaan sama seperti kamu bezanya...Hati yang kamu skaiti hati saya! Sedangkan saya langsung tidak menyakiti hati kamu!

SEKIAN

3 000 Makan Cupcakes!:

Tanpa Nama berkata...

sila tabahkan hati... :) it's normal kalau benda tu terjadi di sini :)

Unknown berkata...

@Iena Eliena wslam..heheh..yah...besnt ni nk join GA..:)

Unknown berkata...

@m0m0y ya kan akk...:( sedih2..siapalah kita..hikhik..:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...