Khamis, 17 Oktober 2013

Wordless Maghrib: Kata UAI tentang aurat!

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh.
Puji-pujian hanya untuk Maha Pencipta ya Rahman ya Rahim.

Selawat dan salam untuk junjungan besar Nabi Muhammad SAW dan para sahabat. Alhamdullilah masih sempat nak update blog even hari ni letih sangat sebab dah mula masuk kuliah walapun hakikatnya takda pun kuliah hanya meeting untuk Pesta Hoki Kali Kedua minggu depan jer. Semoga semuanya dipermudahkan. Lyeen saja jer nak share pasal benda ni, Lyeen tahu benda ni biasa kita dengar. tapi, disebabkan terlalu biasa tu lah juga adakalanya kita terlupa seketika.
Lyeen suka cara UAI beri ceramah. Selalu tengok dekat You Tube sebab cara beliau sampaikan ceramah buat kita rasa enjoy dan nak tergelak tapi sebenarnya banyak input yang beliau beri. Sama macam Ustazah Siti Norbahyah Mahmud yang santai dan cool, sikit pun tak rasa nak terlelap nak dengar ceramah beliau. Sama-sama kita berpesan-pesan dan saling ingat mengingati. Peringatan juga untuk diri Lyeen yang selalu alpa dan terlalu terbuai dengan duniawi ini. MasyaAllah!
 "Mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan sabar." (Surah al-Asr: 3).


2 000 Makan Cupcakes!:

licha berkata...

salam dear :) singgah sini. nice sharing ..

Nadia Johari berkata...

ustazah Nor bahiyah kalau bercakap macam takde noktah..akk pun suka tgk..die..hehe..bagus menyampaikn dkah dengan sedikit joke supaya org yang mendengar dakwah tak mengantuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...