Sabtu, 7 Januari 2012

Fasa Baharu!

Assalamualaikum.....
Alhamdullilah, akhirnya Lyeen dapat update blog hari ni setelah sekian lama blog ni dibiarkan begitu saja sampai dah tumbuh kulat, cendawan dan arasit2 yang tidak diperlukan ditepi dinding blog ini!...*Mukadimah yang sangat merapu kau Lyeen!


Muka sedih nak tinggalkan rumah..rasa macam tak nak balik jer!!!Waaaaaaaaa!!!!!!!!
Pangggggg!!(Tamparan laju-laju dipipi kanan kau Lyeen!)

Okey...3hb Januari tadi sampailah Lyeen di LCCT, KL ni disambut meriah oleh En.PC Lyeen yang sangat merindui Lyeen..Kononnya! Time dekat airport Tawau lagi Lyeen dengan kawan dari IB Lyeen  jugak, Nabilah dan semestinya kenangan time bas yang nak bawa pegi KL Sentral tu tayar dah nak tercabut bagai!Manyusahkan...Nasib jugaklah dapat sampai IB ni sebelum pukul 5 dan sempat jugak mendaftar kan? Kalau tak ada jugak yang duk depan pondak guard sampai pagi!

So, 4hb tu mulalah pula sesi pendaftaran, orentasi dan sebagainya sebagai pelajar baharu yang dah nak mula fasa baharu..*sedar2lah yang kau tu pelajar nak ambik ijazah Lyeen!...Maka, orentasi sepanjang 3 hari 2 malam tu taklah menyiksakan sangat macam orentasi time nak masuk pra persediaan dulu..huuuuuu...Masih terkawal jugak kot emosi aku time tu!

Dan semalam majlis penutupan perasmian berlangsung dan dengan bangga dan penuh kesombongannya Lyeen nak bagitahu, nama Lyeen tersenarai untuk menjadi peneraju acara!Hahahahhaha..'ketawadengansangatjahat!'...Apapun, alhamdulilah, rakan juruacara, Sharul sangat profesional dan senang berkerjasama dengan beliau...^^ dan majlis pun berjalan lancar dari mula sampai akhir..:)

Okey, tu je kot nak kenalakan u all dengan fasa baharu Lyeen yang mungkin akan buat Lyeen dah jarang nak berblogging macam dulu..*Semakin insaf dalam berblog...hahahahhaa^^

4 000 Makan Cupcakes!:

Zul De Alexis berkata...

hahaha..insaf ka?

owh..belajar leklok..hehe

rindu lyeenn

Falcoa wa ! berkata...

Kunjung sini !

gudluck !

Unknown berkata...

@Selendang Merah insaf sangat2 kot SM...hahaha....bila ada free...mulalah merapu balik kat blog..hahaha

Unknown berkata...

@Falcoa wa ! tq kamu..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...