Ahad, 29 Januari 2012

AJL 26 ^^

Assalamualaikum u all...
Baru je kejap tadi my mom call kan...Baik jer mak aku tahu-tahu aku tak dak kredit sekarang..Hahahha..

"Kami tengok TV 3, AJL.."

Maka, Lyeen pun tersentak....(dari syok jer calling-calling dengan mak atas tilam pink Lyeen tu!)..terus jer duduk depan laptop dan terus search....


"Akulah aku...akulah aku..."
Hhahahahahha....Lagu Karma by Faizal Tahir siap ada api lagi kat piano kan?
Wow....heehehe..Okey..jum tengok ramai-ramai...

p/s: aku tak tahu siapa yang menang! Nak choose pun tak tahu...Tapi, nak Sheila Hamzah boleh? Patah seribu? Hahahaha..tak dak masuk list la !!

5 000 Makan Cupcakes!:

emy|farid berkata...

bdebar tggu result ni. hehe

Gary Asip berkata...

tgh tengah la ni... huhu~..

Unknown berkata...

@emy|farid HafiZZZZZ!!!YESSS..hehhehhe..:)

Unknown berkata...

@GaRy™ yes...awan nanooooooooooooo..

Si BuDaK KaChAk berkata...

patah seribu tunggu AJL tahun depan...

suke tgk shila hamzah...cantik kan dia??

nak try ngorat dia la...agk2 bleh dpt tak???hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...