Khamis, 16 Jun 2011

Doaku.•.¸¸❤¸¸.•

Ya Allah...
Maafkan aku bila hati tak mampu kekal untuk setia dalam mencintaiMu.  
Hatiku masih lagi rapuh dalam mengejar Cinta yang ...Kaujanjikan.
Adakala, aku menangis mengingati akan dosa-dosaku..
Adakala jua, aku lebih rela membiarkan diri terjatuh dalam'lubang' yang sama.
Dan, tika sedar, aku menangis keinsafan lagi..
Namun, entah bagaimana pula,aku kembali lupa padaMu...
Aku khilaf, Tuhanku...Jiwaku amat sukar untuk istiqamah yang sebenar-benarnya.
Namun, demi Tuhan, setiap kali aku menjauhiMu, hatiku tidak pernah damai..
Bahkan aku benci setiap dosa yang aku lakukan.
Ampuniku, ya Allah... 
Berikanlah aku kekuatan untuk meletakkan Engkau di tempat yang teratas...
Mengatasi cintaku pada makhluk dan segala ciptaanMu...


p/s: Terima kasih buat Ara Yien Niharaf  yang sudi berkongsi....



2 000 Makan Cupcakes!:

Abby Salvatore berkata...

tringat terus masa tinggal kat asrama...:)

Unknown berkata...

hehehe...sy skrg msih stay asrama...hehehe..aduiii...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...