Ahad, 4 Mei 2014

Hujung Minggu.

Assalamualaikum warahmatullah Hiwabarakatuh dan salan cupcakes oreo.

Alhamdullilah, dapat taip entry hari ni. Sebenarnya taip entry guna handphone sebab sekarang nak menaip dekat laptop memang tak done lah. Masa memang sentiasa kena kejar laju-laju, seminggu ni full dengan aktiviti IPG.

Mula dengan Praktikum, Ujian Akhir Kursus, Kursus pergigian gigi,Larian guru dan Program amal gaza. Satu minggu full! Nak dating pun tak sempat. Eh??? Hahahaha.
Apapun, minggu ni sangat full tapi seronok walaupun ada masa tu nak guling-guling sambil menjerit 'saya letih aihhhh'... Tapi,bila fikir balik kalau nak jadi Cikgu kenalah tahan untuk lalui semua tu. Tak boleh nangis-nangis or pengsan lagi. Kena gagah. 

Bila taip entry ni rasa pelik sebab lama sangat tak update entry dan cara nak taip pun dah lupa. Tapi, Lyeen bersyukur juga sebab dunia blogging bawa Lyeen kenal dengan ramai blogger yang sempoi dan cool even tak update blog langsung tapi ukhwah antara bloggers masih cun. Itu hebatnya blogging! Allah temukan kita dengan ramai saudara alam maya.

Nota pink: InsyaAllah selagi mana hati kita inginkan kepuasan maka akal kita akan pimpin cara kita untuk jadi lebih baik.

Ok bai. Assalamualaikum.


4 000 Makan Cupcakes!:

tararaagaga berkata...

Saya letih aihh sambil guling2 sgt cool. Just do it..

Wafi Remli berkata...

First entri taip ngan handset

Unknown berkata...

Haaha..nak buat tapi rasa nantilah..hahah

Unknown berkata...

Hahaha..rasa mcm berlagak kan :p hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...