Jumaat, 17 Ogos 2012

Sedih lagi!

Assaalamualaikum Warahmatullah Hiwabaraktuh...
Salam Ramadhan yang dah nak habis...T_T

Lyeen baru jer habis kelas hari ni, sedih..ramai dah classmates balik Sabah. Sedih okey!
Lyeen pula terpaksa menanti dua hari lagi sebelum sampai ke Sabah. Sesungguhnya penantian itu suatu penyiksaan. Esok roomate Lyeen akan balik Tawau. Maka, terkontang-kantinglah aku dengar takbir pagi raya bersama adikku. Padan muka kau Lyeen!Beli lagi tiket lewat!
Tapi kan..kan..kan...Sumpah..bahagia, teruja, terharu plus-plus juga sebab even lambat pun..raya kedua sah-sah Lyeen dah sampai Sabah! Berbanding manusia yang tak balik jumpa mak abah kan? Syukur!

Dahlah tahun lalu Lyeen beraya di sini..No more untuk kali ni!Cukup-cukup sudah..takmau..takmau...nak beraya dengan adik-adik aku yang super duper comel itu! Nak minta duit raya dari mak aku sebab perniagan popianya semakin maju!Haahahahahha...Nak buat baik dengan abah aku sebab aku tahu bonus dia meletup!..Aku nak jadi anak paling cool minta duit raya banyak-banyak! Hari ni, Lyeen nak pergi Masjid Jamek untuk yang terakhir kalinya dengan adik aku yang tercinta untuk menghabiskan duit raya yang disedekahkan Abang Adi hari tu! Untunglah ada abang!

Cerita pasal Masjid Jamek, Lyeen rasa dah sesak plus-plus dah MJ tu..Tapi, sweetlah sebab tu yang buat wah....meriahnya..! Yer dak? Lyeen teruja bila part beli tudung tu then paksa mak cik tu bagi harga paling murah1 Kau tak nak bagi murah, aku blah mak cik! Hahaha..kejam! Kalau ada 10 pelanggan macam aku...Mak cik tu lebih rela buka kedai pajak gadai okey! Tapi, sure, setakat ni..tudung yang harga Rm 30, Lyeen boleh dapat RM 15 jer! Kau ada! Hebat dak aku tawar-menawar? Hahaha...kalaulah Tudung Roses Balqis dapat tawar-menawar macam tu kan best!

Okey, hari ni u all akan rasa menyesal sebab baca entry yang takdak gambar langsung! Tapi, hebat kan..rasa macam baca karangan masa muda-muda. Ambik kau! Apapun, Selamat Hari Raya u buat semua yang rajin atau secara tak sengaja view blog Lyeen. Maaf Zahir Batin..:) 

P/S: Flight balik Sabah Isnin ni..T_T

3 000 Makan Cupcakes!:

Unknown berkata...

hahah..comell !
Selamat Hari Raye jugak cik lyeen !
:D

Fatimah Nabila berkata...

selamat hari raya..hati2 balik.. =)

Unknown berkata...

piraa penah rasa tak balik raya langsung, tu pun raya haji. haha

selamat hari raya :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...