Isnin, 24 Oktober 2011

Forum Bahasa bersama Tokoh Bahasa!


Hye semua...okey...semakin hari CL semakin malas mengupdate blog..Apakah tandanya itu semua?Hahahahha....CL bukan malas mengupdate blog buruk ini okey! Tapi...masa itu seringkali mengejar dna terus mengejar sehinggakan CL berpeluh2 utk terus berkejar....(merapu!)

Sekarang dah cuti!So,kita enjoy!!!Okey tengok title kat atas tu!Fuhhhh!!Serius..walaupun CL ni seorang pelajar aliran bahasa dan menuntut di IPTA yang sangat2 menekankan mutu bahasa TAPI dalam blog CL, CL belum mampu untuk terus menulis dengan bahasa2 yang mantap...

KERANA?

CL belum sedia lagi...tunggu ilmu sudah cukup dan CL akan menuju ke arah itu! Sememangnya kita sebagai bangsa Melayu yang WAJIB memperkasakan bahasa Melayu itu sendiri dan merupakan  tanggungjawab semua!
Mulai hari ini juga CL akan bermula sedikit demi sedikit!

SEBAB?

CL bakal bergelar CIKGU LYEEN yang akan mengajar subjek BM okey! Malu kalau CL sendiri tak mampu menggunakan BM dengan baik!

Okey2..berbalik kepada tajuk utama~~
19 Oktober bersamaan dgn hari Rabu tadi kelas CL dan kelas PC CL telah menghadiri satu forum bahasa yang dikendalikan oleh Perpustakaan Negara..

Tajuk:?
MEMARTABATKAN BAHASA : MENGAPA KITA MASIH BERGELUT?

Kupasan tajuk yang snagat2 menarik dan sangat PANAS!huhuhuhuhu....panas tak panas? Hanya mereka yang ada di dalam dewan tu aje yang dapat merasa bahangnya okey!

Okey~~sebelum balik...dah habis memerah otak..sekarang masa untuk melonggarkan \kembali skru2 kaki yang dah ketat! Jom layan~~~









credit to Abg Moriss & Abg Paan sbb mengupload gambar2 comel ini!
Tu ake..daa`~~
S.E.K.I.A.N


0 000 Makan Cupcakes!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...